Monday, May 11, 2009

Wedding Murniza

haa... akhirnya aku jumpa gak cable camera angah ni. barula dpt amik gambo cik mun kawen aritu..

time ni, sume org dok melepak kat tempat mkn (tak senonoh betol, buat mcm umah sendiri) masing2 pegang kipas (Bard, u amik kipas i~!!) so aku dgn fuad, mary n bard pon amik kesempatan amik gambar...

these are some of the girls that came to the wedding, from clockwise: maya (hidden sket), fara nadia, aku, gugu, paan girl dan azura.


haaa, ni time kat depan pelamin. tggu cik mun tak siap2 lagi, kitorg sempat posing2 dpn pelamin. si acippa bengong tu tipo aku, cess.. (nanti ko!)

haaa... ni la murniza, si pengantin nye.. kebetulan tema kaler merah, same lak dgn bj aku pakai. tak tau pun, kebetulan jer.. heheh

bard sempat buat lawak dgn cik mun. heheh. muka ceria je sume org..

haaa... ni plak gambar kami sume dgn cik mun :)


tu cik mun dan mus, selamat pengantin baru. semoga berkekalan sampai akhir hayat. cepat2 laa dapat anak :)
dan untuk kawan2 lain: jangan lupa ajak konvoi ramai2 ye untuk wedding seterusnya --> Maya (Julai) dan Azura (November) insyaAllah!

4 comments:

  1. semacam jek gaye macha ngan ang tuh... huhu

    ReplyDelete
  2. hahah... apekah yg ko cube maksud kan? :P

    ReplyDelete
  3. wow, who's that cute gugu? i think i've come acrossed her blog. check this out.www.gugutheartoflife.blogspot.com.

    ReplyDelete
  4. wey memet, ko wat blog baru eh?

    ReplyDelete