Thursday, May 7, 2009

Tag!

Okay, aku di'tag' oleh Cik Nana and Cik Mawar Berduri, so ni cube jawab ye.. heheh

1. Anda rasa anda hot?
Hot stuff?!!

2. Upload gambar kegemaran anda


3. Kenapa anda suka gambar itu?
happy time dgn bf kesayangan~!

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
2 hari lepas (kalo xsilap) dgn Faiz~!!

5. Lagu terakhir yang anda dengar.
After School - Ah

6. Apakah yang anda buat selain selesaikan tag ini?
tgh pk apa nak makan pg2 buta mcm ni...

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dgn nama apa?
um? awak kot..

8. Tag lagi 6 orang dengan hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori.
-1) honey
-2) Shy
-3) Nana
-4) aswad
-5) One
-6) Gugu

9. Sape no.1 kpd anda?
hehehe...

10. Bagaimana plak dgn no.3?
dia ni mmg peramah, hehe. woi, komen yg mana aku tak jwb??

11. Kata sesuatu berkenaan dengan org no.5?
teman berbicara, teman sejiwa, teman gaduh, tempat lepas geram, hhehe

12. Bagaimana pula dgn org no.4?
um. dah bertaun2 tak jumpa, since darjah 6 lagi. weh, ko laen gler skang..~!

13. Siapakah org no.2?
pemandu bergaya JLN 2010. heheh. bila nk bawak aku?

14.Bagi pesanan kepada org no.6?
memet~! rindu ler!!!
dah, aku nk pi mkn, lapo~!

2 comments:

  1. hahah, yaa betuiii... darjah 6 till now = 12 tau??? aiyak...

    ReplyDelete
  2. 13. Siapakah org no.2?
    pemandu bergaya JLN 2010. heheh. bila nk bawak aku?

    "pemandu bergaya" tu yg x menahan aku dgr tu..haha..

    alamak aku kena tag lg...adeh~

    ReplyDelete