Friday, May 29, 2009


heheh. i have been tagged again and given award by shy suhAna!! thanks!


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie

1] Pemandu bergaya JLN *****
2] like nanie said, she's pretty!
3] dia suka kaler merah :)
4] 'Baby' tu nama panggilan ala2 manja gitu
5] like my twin zaman skola rendah dulu.huhu


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya

1] saya suke kaler hitam!!!!!

2] sy takleh kuar umah tanpa jam tangan, cincin dan bangle saya.

3] i loove to eat, i love to sleep, i like to bake and i like watching cooking shows!

4] i have a childish side of me, especially when i'm with him :)

5] i consider myself as a lazy bum and a sleepyhead

6] saya ade cita2 nak jd photographer-cum-journalist! doakan
saya berjaya!!

7] saya suka pretzel, aiskrim, sparkling raspberry, sushi

8] i love daffodils, i like chocs, i love books, i love surprises, heheh

9] i hate sweet talker, i hate liars

10] i am very much in love with mohd faiz bin mohd fauzan!


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe ttg mereka :
sila bagi tepukan pade penerima award! *cLap~cLap~*

1] oNe - he's one of my closest friend. muahx!

2] Zaiqe - dia ni ex-KK link 4. sorg yg kelakar. wpun muka nampak blur, tp dia tersgt laa cunning!

3] GuGu - kawan yg kelakar, caring, memahami dan yg paling aku sayang. go mate!

4] NaNa - dia ni kawan skola jgk.. suka gelabah2, heheh

5] Faisal Tehrani - he's one of the most inspiring writer i have seen in malaysia. go faisal!

6] aswad - ko ni mmg aku kagum la. transformasi yg sungguh ketara selepas bertaun2 tak jumpa!
7] mary - kawan tganu saya yg baik hati! tapi kdg2 dia laser wooo~

aku tak tau nk bg sapa lg. len kali eh! daa~

3 comments:

  1. fatin,

    i made a link to ur blog from my blog.
    Feel free to tell me if you not prefer to.
    Take care!

    ReplyDelete