Saturday, February 28, 2009

nasi lemak~!

hohoho~!
arini bgn pg2 ingat nk btungkus lumus ar wat keje.
byk wo~!
tp bukak mata je subuh td, gugu mengingatkan aku pd misi kitorg yg tertangguh smlm;
masak ns lemak! yeay!
misi start kul lapan lebey kot, aku dgn gugu (setelah berbincang dgn seriusnye) decide nk amik je daun pandan kat umah mamat blakang ni.
ingat nk bg salam mintak izin, tp mengenangkn yg possibilities bdk2 tu akan beramah mesra n mintak ns kitorg msk,
kitorg pon amik je senyap2. hohoho!
(rasa thutang budi plak)

aku xpandai masak, tp alhamdulillah, dgn kepakaran gugu dan sedikit skill aku masak sambal dan telur dadar, sume perut kenyang, heheh.
oh ye, aku n gugu dh tak rasa thutang budi kt org blakang sbb time tgh msk td, ade je org benti amik daun pandan tu, xmintak izin pon~
so, selamat... heh.

MISSION ACCOMPLISHED!

No comments:

Post a Comment