Tuesday, November 3, 2009

sape kata drama tipu?

sebenarnya tajuk atas tu mcm takde kaitan dgn apa yg aku nk cerita ni :) aku xkisah aaa korang nk gelak ke, kesian ke kat aku ni.

otw nk pi dewan pagi tadi, dgn keadaan yg tersangat laa mengantuk (tak cukup tdo), aku bjalan laa dgn gaya2 seorang guru yg sewajarnya. hik hik hik. singgah jap kat SAL room, discuss dgn chief pasal work dis weekend. pot pet pot pet... so, aku pon sambung jalan balik.

"Opps! assalamualaikum miss fatin..nasib tak tlanggar." "Waalaikumslm, hah, awk nak pi mana ni? jalan elok2 sket ye.." ada pulak budak ni nk tlanggar aku. ceh. sambung jalan balik...
"Eh? mana miss ni? kejap betul dia turun tangga! br nk tya keje...."


++++++++++++++++ di suatu tempat yg tak berapa nk jauh dr bilik SAL...+++++++++++++


"Lalalala... eh eh! Aaaaaaaaa!!!!!"


adegan seterusnya adalah aku yg dah tergolek dok kat atas lantai, tgh tgk2 sekeliling, ada tak org nampak. "Fuh, line clear. Selamat! aduh....."

ntah, aku pon tak pasti apa yg jadi. yg aku tau, aku tgh nk turun tangga, tetibe je kaki aku jd lemah, mata aku gelap jap. a split second. gedebak gedebuk! serius, aku berguling jatuh tangga, mcm yg dalam drama slalu tunjuk tu. aku tak tipu. masa jatuh tu, tak ingat sakit. tgk line clear tak, bukan apa, malu beb! naseb baik xde org langsung. dah lega xde org, baru aa sakit tu datang. aduuhh... nasib baik aa aku bguling tu ala2 cover sket. takde aa tersingkap mana2 :P dalam pada jatuh tu, seb baik tgn ni sempat nk capai tiang. kalau tak, mau nk sepuluh anak tangga aku tergolek.

kesimpulannya, aku mmg suka jatuh. bukan sengaja pon. dari dulu lg asik jatuh je manjang. bukan nye org tolak ke apa. apa daa fatin :)

ni tgh tuam kaki. apa laa nasib badan. hai...

5 comments:

  1. hakhak...adeh2...lawak la ko ni....kasut heel bape inci ni?? =)

    ReplyDelete
  2. takde tinggi pon. 1 inci jek. ntah apesal leh jatuh, pelik aaa :)

    ReplyDelete
  3. ishh..byk brangan la memet ni..sbb tu jatuh..

    ReplyDelete
  4. bile aku bace entry ko ni mcm kt sekolah ar dulu ko suke jatuh2 ni...ada masalah keseimbangan badan ke?

    ReplyDelete
  5. ahahha, xtau aa nak cakap masalah ape :P dulu pon aku suka jatuh ek?? heheh

    ReplyDelete