Tuesday, November 10, 2009

la di da!

wah, skang ni musim hujan dah pun bermula.. sana sini banjir, nasib baik johor tak banjir. lagi. hopefully not. teringat kawan2 kat kelantan dan terengganu, terkena tak tempias banjir. mudah2an semuanya selamat je..

arini aku balik lewat lagi dr sekolah, pukul 4 baru sampai umah, ni sume gara2 mesyuarat akhir tahun SARS1. letih btol meeting lama2, tapi nasib baik tuan haji W ada wat lawak sket last2 tu. heheh, AJK Payung, menarik btol nama tu :)

meeting abes dah nak dekat kul 330, masing2 dah resah atas kerusi. apa taknya, langit time tu mendung je. angin sejuk pon dh start terasa (tipu aa fatin, ko dok dalam aircond, mana rasa angin) bila tuan haji bagi salam je, sume bingkas. aku je terhegeh2 angkut beg. pi naik opis, punch kad dulu. alamak! ada lagi barang tertinggal... alaa..

drive balik arini seronok, tapi scary pon ada gak. seronok sebab ujan lebat, sejuk! scary sbb nyaris2 kete aku nk ke bahu jalan sbb laju, jalan licin (tak perasan meter :P) tapi alhamdulillah, aku slamat gak sampai umah...


dan sbb lain hari ni best ialah.... aku dpt mkn ulam yg lm diidamkan! hehhe, dah lama dok cari pucuk gajus, teringat time bersantap di restoran nasi ulam kat pdg tembak dgn ita n dayah.. sedapnye... sebenarnye, aku dah lupa mcm mana rupe ulam yg aku mkn dulu tu, tp ita kata daun gajus. akak yg bagi aku ulam ni pon kata ni daun gajus, aku pon iyo kan ajo laaa... hehehe. cube korang tgk, betul eh ni daun gajus??

apapun kawan2, hidup perlu diteruskan :) heh. till next time, bye!

(this entry is dedicated to beloved friends who are always supporting me, believing me and have faith in whatever i do. i love you guys, a lot, truly, madly, deeply. You know who you are.)

--C.H.A.S.T.E..H.E.A.R.T.F.E.L.T--

2 comments: