Wednesday, July 1, 2009

wohoo~!

malam tadi pi mydin MITC dgn angah. shopping barang2 aja nak bukak gerai esok :) nk buat ice blended katenye, hehehe. sebenarnya xplan pon nk pi sana, tapi tgh bsiap2 tu angah tetibe je kata "Jom kita pi mydin la nak?" aku pon apa lagi, ok aje lah.. hehehe. put on my jeans and white tshirt, with a cardigan on (nanti mesti sejuk, apa laa fatin) kitorg pon gerak aa dalam pukul 830 tu. xtau aa mydin tututp kul brape, ahhh.. gamble je laa. kalo nk tutup pi aje laaa tesco (aku nk bjalan2 sebenarnya, bosan)
nasib baik xramai sgt org mcm masa mula2 bukak dulu. fuh. sambil2 dok tolak trolley tu, aku dgn angah sempat lg merapu mcm2. kira bajet la, apa la. hehe. sudahnya, barang kitorang sendiri lg mahal dari barang2 ice blended aja :P

balik dr mydin tu, aku selongkar balik almari buku nk cari surat pjanjian biasiswa TESL (ntah mana laa aku letak). tgh2 cari tu, aku terjumpa pulak gambar2 zaman foundation dulu2. heheh. tgelak sorang2 tgk muka masing2 yg kebudak2kan :) nanti la, kalu ade masa, aku upload kan sume gambar2 tu. mesti ade ramai yg tergelak sama.

-peace n 1 luv-

1 comment: