Wednesday, July 22, 2009

merapu saja!

hari ni dah hampir 2 minggu jd warga SARS1. perasaan? jgn tanya. hahaha. apa yg penting, still standing [have to, for at least another 30 more years] aku still sibuk dengan relief kelas yg banyak setiap hari, muak dan buhsan dgn soklan yang aku kira ntah ape2. tak akademik langsung! tak byk guna otak, guna kepala lutut je *geram*

oh ye, akhirnya aku dapat jugak jadual waktu. aku pegang 3 kelas, so dengan adanya jadual waktu ni, aku rasa termaktub laa kot aku berada di sesi pagi :) kira agak senang hati sbb kalo kene pi petang, kene start all over balik. susah gak tu. tapi aku tak mau berharap sgt, just keep ma finga crossed. fuh.

arini sampai umah lambat lagi. nk dekat pukul 3. esok dah nk masuk kelas, ape pun xprepare lagi. SOW apa benda pun aku tak dapat lagi. aduss...

tadi message Gugu. rindu kat dia. ingat wiken ni plan nak pi jenguk fiza kat batu pahat, tapi fuluss plak nggak ada. ceh. gaji oh gaji. [Gugu, bertabah! kita boleh lakukannya!]

sebut pasal gaji, akak2 GSTT tu sibuk ajak aku pi JJ sok. "jom shoppin..." aku tau laa dapat gaji esok. [takpe fatin, sabar....]

i'm waiting for saturday to come, yet again. hope to make up for everything that went wrong last saturday. ney, hayaku kaerimasu! R.I.N.D.U! heheh

aku sedang merangka2 next chapter for d chronicles. ntah bila nk abes. terlalu byk masa berlalu, terlalu byk memori hilang. terlalu byk kemanisan, terlalu terasa kepahitan. shoooooot...

lately aku ade byk benda yg aku masukkan dlm wish list. wpun bday dah berkurun lepas, tapi wish list ni baru je wujud beberapa minggu lalu. [atas dasar 'motivasi' dan 'penggalak' untuk menghabiskan duit. ceh.] saje je nk share. heheh


1] handphone baru (dh btaun2 tak tukar)


2] cake mixer



3] kitchen knives


i dont really hope that people would give me the above three (hehehe) jsut like that, but the last one on my wish list would be possible :)


4] Diary of a Wimpy Kid





hahah. berharap betul. ceh. :P


3 comments:

  1. mak2 sgt ko ni nk pisau2 sume...ekekke..bebe, tgu aku dtg bp nnt eh..kte ronggeng eh bile da stable...erk..pagoh n bp jauh ker? aagaga

    ReplyDelete
  2. huhu... selamat bertugas.. aku pegang 6 kelas.. rasa nak pengsan.. 27 waktuu.. huhu..

    ReplyDelete
  3. muak dan buhsan dgn soklan yang aku kira ntah ape2. tak akademik langsung! tak byk guna otak, guna kepala lutut je --> well, i guess they askd u the following Qs:
    1. cikgu da kawen?
    2. cikgu da ada boyfren?
    3. cikgu nak kenal dengan sepupu saya? dia tu doktor...
    4. nombor telefon cikgu apa?
    5. birthday cikgu bila?
    6. ...and mandy moore..ehh, many more~hahahaha...

    ReplyDelete