Monday, March 16, 2009

the happiest, the newly wed

Selamat Pengantin Baru~!

Hehehe. Yeah, yeah. I think u guys already knew bout this, our friends Kak Rah and Din selamat dh berkahwin :) tahniah untuk kedua2 nya. Semoga jodoh korang berpanjangan, dan hubungan yg dibina dirahmati Allah sehingga ke akhirnya, amin~
Aku pi jap ptg dorg nikah tu, wpun dlm keadaan yg xbrape proper laa.. heheh. Mana taknye, org pakai bj kurung, aku pakai jeans. Actually, aku xberapa sehat ptg tu, xplan pun nk pi. Tapi, disebabkan esok tu faiz xdapat nk teman, aku ajak laa dia pi tgk2 umah nirah ari jumaat tu. So, nanti aku pi sorg tak la sesat :) (wpun aku doubt aku akan sesat)
Sampai je kat umah nirah, dorg dah selamat nikah pun. Kebetulan paan girl dgn dayah sampai waktu yg sama dgn udin, aku dgn faiz pun pi laa jenguk jap.. hehehe.
Needless to say, both bride n the groom were very happy. Below are some of the pics I took dat eve:
ni banting kat entrance umah kak rah, heheh. xsempat nk dok sebelah :)

pengantin lelaki yg tersenyum (senang ati, dah selesai~!)

singgahsana sang mempelai.... (betul ke guna sang ni?)

kak rah: "Saya dah jd Puan, heheheh" (konon2 je tau!~)


Well, untuk hari persandingan, aku xamik gambo sbb xbawak camera. So, xde pic pun :( tp xpe, best sebab dpt kumpul ramai2 raikan majlis n dpt mkn byk, hehehe.

Last but not least, SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK MUNIRAH N AZAMUDIN~!



haa, ni gambo saye la! *wink2*

1 comment:

  1. apada...singgahsana sang mempelai..kalau merpelai da jd minatang laen..

    ReplyDelete